L&A Advocaten Seminar 2021 DIT SEMINAR WORDT VERPLAATST NAAR 2022 IVM COVID-MAATREGELEN

Locatie Cobra Museum voor Moderne Kunst, Sandbergplein 1, Amstelveen
Datum 25-11-2021
“Werkgevers zitten klem. Zij mogen hun werknemers niet verplichten te vaccineren en ook niet vragen naar de vaccinatiestatus, maar moeten wél een veilige werkomgeving garanderen. Een ledenonderzoek van werkgeversvereniging AWVN onder 600 deelnemers bevestigt dit beeld. Werkgeversorganisaties vragen het kabinet daarom om helderheid te verschaffen.”

Dat is kleine greep uit het nieuws van de afgelopen tijd. In Nederland is er nog weinig sturing vanuit het (demissionair) kabinet. Vanuit werkgeversorganisaties dringt dan ook de vraag op om snel met duidelijkheid te komen. De praktijk leert dat werkgevers veel vragen hebben over corona(vaccin)/ maatregelen. Wat mag je wel en niet vragen van een werknemer? Over hybride werken is er ook de nodige onduidelijkheid. Is er een recht op thuiswerken en is thuiswerkbeleid verplicht?

Arlette Putker-Blees en Irene Francken-van der Ven gaan in dit Seminar in op de relevante in de maatschappij spelende vragen en actualiteiten wat betreft dit onderwerp. Wat is nu precies het juridisch kader achter de kwesties? Wat kan een werkgever zoal ondernemen?

Deze en andere vragen van onze cliënten, ruimte voor discussie én een afsluitende borrel op donderdagmiddag 25 november 2021 vanaf 15.00 uur in het Cobra Museum in Amstelveen.

Programma
15:00-15:15 uur    | Ontvangst
15:15-17:30 uur    | Inhoudelijk programma
17:30 uur              | Borrel

Er zijn geen kosten aan het Seminar verbonden. Om het Seminar bij te wonen is een aanmelding verplicht.

Wij zien uit naar uw komst!
Meld u aan via deze knop: Inschrijven